Leo Burnett i Starlink dla piwa Beck's

Firmy PepsiAmericas i InBev podały wczoraj informację o podpisaniu umowy na wyłączną dystrybucję i sprzedaż piwa Beck's w Polsce.

pap-brief
pap-brief
Udostępnij artykuł:

W sprzedaży będzie Beck’s będzie dostępny od 4 lipca 2005. Pod koniec sierpnia rozpocznie się kampania reklamowa marki.

W Polsce firma współpracuje z agencją Leo Burnett, która także globalnie obsługuje markę. W komunikacji marketingowej oprócz ATL będzie wykorzystany także BTL. Polskie hasło reklamowe marki brzmi: „Życie kusi”. Kampanie marki Beck’s komunikują indywidualizm, wolność wybooru, świeżość i smak.

Zakupem mediów zajmie się dom mediowy Starlink.

pap-brief
Autor artykułu:
pap-brief
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu