Lepont pracuje dla marki Dior w Polsce

Agencja Lepont, specjalizująca się w kreatywnej komunikacji PR dla marek premium, rozpoczyna współpracę z marką Christian Dior, domem mody należącym do LVMH Luxury Group. Lepont będzie odpowiadać za opracowanie i prowadzenie strategii komunikacji, relacje z mediami i influencerami, a także organizację eventów PR.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Lepont pracuje dla marki Dior w Polsce

– Praca dla Dior, jednego z najbardziej prestiżowych domów mody, będącego synonimem elegancji, tradycji rzemiosła oraz innowacji, to prawdziwy zaszczyt i nowy rozdział w działalności agencji. Naszym zadaniem jest podkreślenie wizji i dziedzictwa Dior na polskim rynku poprzez kreowanie unikatowych narracji komunikacyjnych oraz ekskluzywnych doświadczeń – mówi Kamila Kończak, CEO agencji Lepont.

W październiku 2024 w warszawskim Domu Handlowym Vitkac Dior otworzył pierwszy w Polsce salon sprzedaży. 

Małgorzata Major
Autor artykułu:
Małgorzata Major
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa