Po urlopie macierzyńskim wraca do agencji Monika Marszałek, która wraz z Karoliną Pękalską będzie zarządzać teamem i pracą na projektach. Związana z agencją od 3 lat Joanna Kulig objęła stanowisko head of strategy.
– Nowa struktura organizacyjna i rozwój kompetencji strategicznych to naturalny etap w funkcjonowaniu agencji. Zmiany pozwolą nam skuteczniej zarządzać portfolio klientów i otworzą drogę do nowych obszarów działalności. Cieszę się, że będę mogła zrealizować te cele wspólnie z Karoliną, Asią oraz Moniką, z którymi współpracę cenię sobie od lat – mówi Kamila Kończak, CEO agencji Lepont.
Karolina Pękalska jako head of communications będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem, portfolio klientów agencji oraz nadzór nad projektami z obszaru lifestyle.

To specjalistka posiadająca 10-letnie doświadczenie w branży PR. Wcześniej kierowała zespołem odpowiedzialnym za komunikację marek konsumenckich oraz zajmowała się strategią i tworzeniem długofalowych platform wizerunkowych dla marek działających w różnych segmentach rynku: liderów branży FMCG, marek sektora wrażliwego oraz beauty i fashion.
Joanna Kulig, obejmując stanowisko head of strategy, będzie odpowiedzialna za dalsze wzmocnienie kompetencji strategicznych agencji, a także wsparcie w zakresie new business oraz koncepcji kreatywnych. Posiada 15-letnie doświadczenie w PR i komunikacji zarówno lifestyle, jak i korporacyjnej oraz public affairs. W swojej pracy łączy perspektywę biznesową klientów z tworzeniem spójnego i angażującego brand experience, współpracując blisko z działami kreacji, digital i komunikacji.

Monika Marszałek-Deoniziak, związana z agencją od samego początku, wraca do Lepont po urlopie macierzyńskim, ponownie obejmując stanowisko head of communications. Będzie współodpowiedzialna za zarządzanie zespołem, nadzór nad projektami oraz rozwój obszaru fashion & beauty w strukturach agencji. Posiada 10-letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym dla marek z segmentu premium. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów strategicznych i zarządzaniu relacjami z klientami.











