Lepsze wyniki Interia.pl

Interia.pl utrzymuje imponującą dynamikę wzrostu gotówkowych przychodów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od początku roku do końca listopada suma przychodów gotówkowych portalu o 59% przewyższyła sumę analogicznych przychodów osiągniętych w identycznym okresie zeszłego roku.

Gotówkowe przychody INTERIA.PL ze sprzedaży reklamy w listopadzie 2004 r. były o 121% wyższe od przychodów z tego samego tytułu w listopadzie ubiegłego roku. Jeszcze wyższa, niż w przypadku tylko reklamy, była dynamika wzrostu wszystkich przychodów gotówkowych portalu. W listopadzie br. przychody te były o 141% wyższe od osiągniętych w listopadzie 2003 r - czytamy w komunikacie prasowym.

- Wyniki INTERIA.PL są efektem konsekwentnej realizacji przyjętej przez Zarząd strategii działania, nakierowanej na szybki organiczny wzrost portalu - komentuje sukcesy spółki Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. - Jestem szczególnie zadowolony mogąc odnieść nasze dane o przychodach do danych publikowanych przez naszą bezpośrednią konkurencję i widzę, że rośniemy zdecydowanie szybciej oraz powiększamy udział w rynku.

W listopadzie INTERIA.PL udostępniła szereg nowości bardzo pozytywnie ocenianych przez użytkowników Internetu. Wprowadzając w interfejsie WWW kont e-mail (http://poczta.interia.pl/) funkcjonalność zbliżoną do popularnych programów pocztowych portal zapoczątkował nowy trend w rozwoju i jakości usług poczty elektronicznej w Polsce. Zbiór serwisów e-commerce portalu rozszerzył się również o witrynę umożliwiającą dobór i zakup przez Internet opon samochodowych (http://opony.interia.pl/).

Na serwerach emisyjnych pojawiła się też gruntownie zmodernizowana i odświeżona graficznie wersja serwisu Muzyka (http://muzyka.interia.pl/), w której struktura nawigacyjna serwisu została usprawniona i dostosowana do wymagań multimedialnego kierunku rozwoju portalu. W INTERIA.PL udostępniony został też serwis poświęcony plebiscytowi na Przebój Roku (http://przebojroku.interia.pl/), w którym po raz pierwszy w dotychczasowej historii akcji można nie tylko posłuchać nominowanych piosenek, ale również obejrzeć ich teledyski.

Z początkiem grudnia INTERIA.PL jako pierwszy z polskich portali uruchomiła sklep z muzyką online (http://www.melo.pl/). Udostępniona platforma pozwala na sprzedaż muzyki w całości przez Internet, tworząc tym samym na polskim rynku nowy kanał dystrybucji nagrań. W momencie inauguracji działalności w sklepie zakupić można było około 2 tysięcy utworów. Wkrótce repertuar ma zostać wzbogacony zasobami dużych wytwórni muzycznych.

- Wierzę, że determinacja w udostępnianiu użytkownikom kolejnych usług, które planujemy uruchomić w najbliższym czasie, zaowocuje jeszcze bardziej dynamicznym wzrostem przychodów z reklamy i z pozostałych sfer działalności portalu, a tym samym dalszym zwiększaniem naszego udziału w rynku - przekonuje Jacek Pasławski.

Według badania NetTrack instytutu SMG/KRC w trzecim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej portalu w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 55% a znajomość wspomagana marki wyniosła 78%. Zgodnie z audytem oglądalności stron internetowych systemem gemiusTraffic w listopadzie portal INTERIA.PL odwiedziło 8,2 mln unikalnych użytkowników, którzy powracali na strony portalu 47,6 mln razy w ciągu miesiąca i spędzali na stronach portalu średnio 1 godzinę 22 minuty. W porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku oznacza to wzrost liczby unikalnych użytkowników portalu o 39,3%.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim