Leśna odsłona marki Lisner w nowej kampanii

Rusza nowa kampania marki Lisner, promująca linię produktów z kurkami, w której wspólnie z Michelem Moran’em zapraszają widzów do lasu, podkreślając wyjątkowy smak swoich specjałów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Leśna odsłona marki Lisner w nowej kampanii

Lisner, marka znana przede wszystkim z produktów rybnych tym razem zaprasza na grzyby. To właśnie leśne klimaty są motywem przewodnim, nowej kampanii, promującej produkty z kurkami od Lisnera.

Głównym hasłem komunikacji jest „O kurka! To musi być Lisner”. Zabawna gra słowna wpisuje się w lekki i humorystyczny ton charakterystyczny dla marki.

W spocie, Michel Moran, wieloletni ambasador Lisnera, wciela się w nietypową dla siebie rolę, przydrożnego sprzedawcy kurkowych specjałów. Pojawiają się też inne kojarzone z marką assety, takie jak motyw muzyczny „Lisner woła mnie”, czy postać wikinga, podkreślająca komizm, ale i związki marki z daleką północą. 

Za koncept kreatywny odpowiedzialna była agencja GPD, a produkcją zajęło się GPD Film Studio. Kampania będzie emitowana zarówno w telewizji, jak i w kanałach online. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych