Leśna odsłona marki Lisner w nowej kampanii

Rusza nowa kampania marki Lisner, promująca linię produktów z kurkami, w której wspólnie z Michelem Moran’em zapraszają widzów do lasu, podkreślając wyjątkowy smak swoich specjałów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Leśna odsłona marki Lisner w nowej kampanii

Lisner, marka znana przede wszystkim z produktów rybnych tym razem zaprasza na grzyby. To właśnie leśne klimaty są motywem przewodnim, nowej kampanii, promującej produkty z kurkami od Lisnera.

Głównym hasłem komunikacji jest „O kurka! To musi być Lisner”. Zabawna gra słowna wpisuje się w lekki i humorystyczny ton charakterystyczny dla marki.

W spocie, Michel Moran, wieloletni ambasador Lisnera, wciela się w nietypową dla siebie rolę, przydrożnego sprzedawcy kurkowych specjałów. Pojawiają się też inne kojarzone z marką assety, takie jak motyw muzyczny „Lisner woła mnie”, czy postać wikinga, podkreślająca komizm, ale i związki marki z daleką północą. 

Za koncept kreatywny odpowiedzialna była agencja GPD, a produkcją zajęło się GPD Film Studio. Kampania będzie emitowana zarówno w telewizji, jak i w kanałach online. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7