Leszek Chmielewski inspiruje lodową saunę w Afryce w reklamie piwa Lech (wideo)

Nowa reklama piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazuje efekty wizyty Leszka Chmielewskiego w Afryce. Kampanię przygotowały agencje GPD Agency, , Lubię To, Afekt i Publicon, studio OTO Film i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Leszek Chmielewski inspiruje lodową saunę w Afryce w reklamie piwa Lech (wideo)

Nowy spot piwa Lech pokazuje, jak Leszek Chmielewski zainspirował mieszkańców Afryki do zbudowania lodowej sauny, żeby chłodzić się w czasie upałów. Reklama kończy się hasłem: „O to chłodzi!”.

To drugi z tegorocznych spotów Lecha opowiadających o inspiracjach od Leszka Chmielewskiego - pierwszy rozgrywał się w Brazylii i dotyczył fryzur (zobacz więcej).

Kampania reklamowa obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i wybrane stacje tematyczne), internet (m.in. portale społecznościowe) oraz outdoor.

Kreacją reklam ATL-owych zajęła się GPD Agency, produkcją spotów - studio OTO Film, a przygotowaniem reklam BTL-owych - agencja Afekt. Aktywności w social media realizuje agencja Lubię To - linked by Isobar, a działania public relations - agencja Publicon. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela