Lethe inwestuje w DDOB. Agencja chce mocnej wejść w ecommerce

Lethe - polska sieć sklepów online i twórca rozwiązań technologicznych dla ecommerce - objęła 44 proc. udziałów w platformie dla influencerów Daily Dose of Beauty (DDOB).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lethe inwestuje w DDOB. Agencja chce mocnej wejść w ecommerce

Jakub Chmielniak, CEO Lethe, objął mniejszościowy pakiet udziałów w Daily Dose of Beauty (DDOB). Pozostałymi udziałowcami pozostają prezes spółki Bartek Sibiga (50 proc.) i Mateusz Krogulec, co-owner Szeri by DDOB (5 proc.) i Aleksandra Szkiłądź (1 proc.). Kwota transakcji nie została ujawniona.

- Wartość która wiąże się z wieloletnim doświadczeniem i bazą influencerów DDOB jest dla nas ogromna. Obecnie influencerzy odpowiadają za kilkanaście procent z 50 mln złotych przychodu naszej grupy. Celem akwizycji jest pozyskanie dodatkowych kompetencji influencerskich i rozległej sieci kontaktów. Inspirujemy się przede wszystkim rynkiem chińskim, stworzyliśmy ecommercową aplikację livestreamingową Corner, przy promocji której wykorzystamy bazę twórców DDOB. Obecnie agencja DDOB to blisko 10 mln przychodu i zdrowy biznes oparty na technologii. Unikalny panel i praca w oparciu o dane przekonała mnie do inwestycji - komentuje Jakub Chmielniak.

Lethe to firma specjalizująca się w rozwijaniu rozwiązań technologicznych dla własnych sklepów ecommerce takich jak Carpatree, Aloha from Deer czy Mr Gugu & Miss Go. Dodatkowo Lethe posiada własną szwalnię i magazyn.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ddob-sprawdzi-autentycznosc-fanbazy-influencerow-w-socal-media ##

DDOB stawia na ecommerce

Bartek Sibiga planuje do końca 2022 roku osiągać 40 proc. przychodu spółki z działań ecommerce, które tworzy na bazie kompetencji specjalistów Lethe.

- Uruchomiliśmy sklep DDOB w całości promowany przez influencerów, udało się nam rozpocząć sprzedaż kosmetyków kolorowych, planujemy wprowadzenie własnej marki tworzonej we współpracy z jedną z gwiazd Internetu ale ze względu na Covid-19 musieliśmy przesunąć plany na przyszły rok. Model agencyjny jest wolno skalowalny i pozwala na wzrost do ograniczonego poziomu obrotu i rentowności. Dzięki rosnącemu znaczeniu rozliczeń w modelu performance chcemy znacząco poprawić rentowność firmy i skalować obroty poprzez influencerów zrzeszonych na naszej platformie - komentuje Sibiga.

DDOB jest platformą społecznościową dla influencerów zrzeszająca ponad siedemdziesiąt tysięcy młodych liderów opinii. Została założona w 2016 roku, jesienią 2018 roku przejęła agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Posiada także własne studio produkcyjne

W 2019 roku DDOB zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 101,7 proc. do 8,33 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 202,1 tys. zł straty do 76,5 tys. zł zysku. W DDOB od lipca br. udziałowcem była Grupa AdNext, jednak Bartek Sibiga odkupił od firmy udziały, stając się właścicielem 95 proc. DDOB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"