Letnia akcja Carlsberga

Właśnie startuje akcja lojalnościowa marki Carlsberg - największe tegoroczne przedsięwzięcie marketingowe Carlsberga

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jego uczestnicy mają szansę na wygranie wakacji, takich, jakie sobie wymarzą - czyli praktycznie w każdym miejscu na ziemi, które podpowie  im wyobraźnia.

Przez siedem dni z siedmiorgiem swoich przyjaciół ma szansę odwiedzać dowolne miejsca na ziemi, mając do dyspozycji prywatny odrzutowiec sponsorowany przez markę Carlsberg - mówi Mikołaj Ciaś - Brand Manager marki Carlsberg. Ósemka szczęśliwców poleci nim do wybranego lub wybranych zakątków świata i spędzi tydzień spełnionych marzeń. Carlsberg zadba o wszystko: przelot, zakwaterowanie, wyżywienie i kieszonkowe. Bohaterom pozostanie tylko przygotować się na niezapomnianą życiową przygodę i siedem dni prawdopodobnie największej beztroski i super zabawy - dodaje Mikołaj Ciaś.

Reguły zabawy są proste: wystarczy gromadzić unikalne kody z kapsli  i kluczyków puszek na swoim prywatnym koncie, zarejestrowanym na stronie http://www.carlsberg.pl/. Jedenastu finalistów, którzy zbiorą największą liczbę kodów, czekać będzie jeszcze napisanie krótkiej historii o swoich wymarzonych wakacjach. Jury oceni prace i wybierze zwycięzcę. Pozostałe 10 osób otrzyma w nagrodę profesjonalną cyfrową lustrzankę - Nikon D50.

Oprócz wycieczki marzeń do zdobycia jest wiele innych, atrakcyjnych nagród (m.in. roczna prenumerata magazynu Voyage, firmowe eleganckie koszulki polo, mini-radia, smycze), gwarantowanych za określoną liczbę zgromadzonych kodów.

Do podkreślenia jest jeden bardzo istotny fakt: uczestnik zabawy sam decyduje, na jaką nagrodę przeznaczy zebrane kody: czy zdecyduje się na jedną z nagród masowych, czy może pokusi się o walkę o niezwykle atrakcyjne nagrody premium, a może skupi się wyłącznie na zdobyciu podróży marzeń.

W programie lojalonościowym Carlsberga warto być aktywnym: w każdym tygodniu, wśród wszystkich uczestników Jet-a, wybierany będzie ten, na którego koncie przybyła największa liczba kodów. Punktowy rekord tygodniowy nagradzany jest cyfrowym aparatem Nikon z rodziny Coolpix.

JET wspierany jest zakrojoną na szeroką skalę kampanią reklamową. Powstały dwa spoty emitowane w większości stacji telewizyjnych w Polsce: wizerunkowy pt. "Holidays", nawiązujący bezpośrednio do idei świata Carlsberga i podkreślajacy esencję marki oraz wspierający pt. "Spin Bottle", odsłaniający zasady zabawy. Dodatkowo "Holidays" pojawi się na wybranych ekranach kinowych.

Akcja wspierana będzie także poprzez ekskluzywny outdoor i niestandardowe materiały POS oraz bardzo intensywne aktywności internetowe.

- Strona http://www.carlsberg.pl/ to element nierozerwalnie związany z niemal każdą akcją marki Carlsberg - tym razem jako ogniwo mechaniki i informacji o akcji i nagrodach. Strona przyciąga konsumentów rozbudowaną szatą graficzną, super muzyką oraz licznymi atrakcjami dodatkowymi, takimi jak: możliwość wysyłania kartek i wiadomości do znajomych oraz możliwością przymierzenia się do planowania podróży marzeń. W kanale internetowym pokażą się bannery sponsorskie, a do internautów dotrze rozbudowany e-mailing - mówi Anna Heinemann - Assistant Brand Manager marki Carlsberg.

Za kreację spotu wizerunkowego odpowiedzialna jest agencja Saatchi&Saatchi UK, spot wspierający stworzyła duńska agencja Adtomic, adaptację obu filmów przygotowała Saatchi&Saatchi Polska. Zakupem Mediów zajął się Dom Mediowy Initiave Media, stronę internetową opracowała agencja BYSS. Kompleksowo akcję obsługuje agencja Marketing House.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów