Letnia kampania Kasztelana

W drugiej połowie maja rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Kasztelan na nośnikach reklamy zewnętrznej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jest to kolejna akcja mająca na celu budowanie wizerunku marki, jako niezastąpionego piwa podczas chwil relaksu po ciężkim dniu pracy. Przygotowane zostały cztery różne motywy graficzne, nawiązujące do typowych sytuacji związanych z odpoczynkiem. Hasło przewodnie kampanii to "Kasztelan. Lepsza część dnia". Akcja obejmie swym zasięgiem obszar, na którym dystrybuowane jest piwo.

Hasło letniej kampanii - "Kasztelan. Lepsza część dnia"

Kreacja - agencja BrandLine

Zakup mediów - agencja Initiative Media

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online