Gadające głowy zamiast jąder w kampanii zachęcającej mężczyzn do badań profilaktycznych

W Kanadzie powstała kampania społeczna #LetsTalkBalls, która w nietypowy sposób zachęca młodych mężczyzn do profilaktycznych badań urologicznych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Koncept kampanii oparto na prześmiewczym pokazaniu męskich narządów płciowych - na filmach widzimy męskie ciało od pasa w dół - w miejscu jąder wstawiono dwie rozmawiające ze sobą głowy mężczyzn. Dyskutują o codziennych sprawach, np. o randce. Widzimy je także pod prysznicem czy w czasie wizyty u lekarza.

W ten zabawny sposób organizacja Testicular Cancer Canada chce przekonać młodych mężczyzn do profilaktycznych badań narządów płciowych. Ze jej statystyk wynika, że wcześnie wykryty rak jąder da się w 97 proc. przypadków całkowicie wyleczyć.

Za kreację kampanii odpowiada kanadyjska agencja Giants & Gentlemen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji