Levi's nie mógł dogadać się z Zenith, wybrał OMD

Firma Levi Strauss wybrała należący do Omnicom Group dom mediowyOMD do planowania i zakupu mediów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Decyzja o wyborze OMD zapadła po tym, jak firma nie potrafiładojść do porozumienia w kwestii umowy z należącym do Publicis Groupdomem mediowym Zenith Media - informuje serwis Brandweek. Trzecimfinalistą przetargu był należący do IPG dom mediowy Initiative.

OMD będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla markiLevi's oraz należącej do największego producenta dżinsów na świeciemarki Dockers.

Do tej pory planowanie było podzielone pomiędzy agencje BartleBogle Hegarty (dla marki Levi's) oraz Draftfcb (Dockers). BartleBogle Hegarty jest także główną agencją kreatywną firmy na terenieobu Ameryk, Europy i Azji. Jednak w październiku Levi Straussogłosił nowy przetarg na region amerykański, w którym agencja niezamierza startować.

źródło: Brandweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"