Levi's Paparazzi zaprasza

Kolejna akcja BTL marki Levi's

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 18 października Levi's® ruszyła akcja promocyjna "Levi's® Paparazzi - gorące zdjęcia po włożeniu". Wszyscy dokonujący zakupów w pięciu wybranych sklepach na terenie Warszawy będą mogli stać się posiadaczem aparatu cyfrowego lub cyfrowej kamery video.

Każdy kolejny tydzień począwszy od 18 października aż do 13 listopada br. przyniesie nową zabawę i nowe super nagrody. W tym tygodniu poszukiwaczy nowości zapraszamy do sklepu Levi's® w Galerii Mokotów. Od 23 października Levi's® Paparazzi pojawi się w sklepie Levi's® w Wola Parku. W pierwszym tygodniu listopada odwiedzi sklepy marki w C.H. Arkadia oraz C.H. Reduta. W tygodniu od 8 do 13 listopada szansę na nagrody będą mieli klienci sklepu Levi's® przy ul. Chmielnej 20.

W każdym ze sklepów marki Levi's® w godzinach popołudniowych na wszystkich klientów będzie czekać fotograf oraz specjalnie przygotowana tablica przedstawiająca ciekawą scenkę. Wystarczy przedstawić paragon zakupu i użyczyć swojej twarzy, by Levi's® Paparazzi wykonał zdjęcie. Ponadto każda osoba, której zakupy przekroczą 100zł otrzyma w prezencie album fotograficzny "Levi's® Paparazzi". Zakup za 200zł to możliwość wygrania atrakcyjnej nagrody. Wystarczy wysłać SMS-a pod numer 7168 z hasłem "Levi's" i numerem paragonu, a następnie odpowiedzieć na zadane pytanie, by stanąć do walki o aparat fotograficzny lub cyfrową kamerę video. Nagrody rozlosowane zostaną na antenie Radia ESKA podczas programu "Eska Impreska".

"Levi's® Paparazzi - gorące zdjęcia po włożeniu"  jest również sponsorem wieczornej audycji "Eska Impreska" na antenie Radio ESKA. Ponadto przez cztery tygodnie trwania zabawy "Levi's® Paparazzi - gorące zdjęcia po włożeniu"  wśród słuchaczy rozlosowanych zostanie 48 prezentów.

"Akcja "Levi's® Paparazzi - gorące zdjęcia po włożeniu" to kolejne niestandardowe działanie marketingowe umacniające wizerunek marki wśród młodych ludzi ceniących oryginalność oraz indywidualność." - mówi Ewa Miżejewska product manager grupy wschodnioeuropejskiej.

Za obsługę akcji odpowiedzialna jest agencja Brand Storm, z którą Levi's® współpracuje od początku 2004 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+