Wizerunek Lexy Chaplin znalazł się na opakowaniach dwóch nowych wariantów płatków Yummers’: czekoladowo-kokosowego i truskawkowego. W gazetce Biedronki zapowiedziano, że oba będą w sprzedaży od czwartku w cenie 11,49 zł.
Kanał youtube’owy Lexy ma 1,2 mln subskrybentów, a zamieszczone filmy zanotowały łącznie 170 mln odtworzeń. Na Instagramie influencerkę obserwuje 2 mln internautów, a na TikToku - 70 tys.

Pod koniec 2020 roku uruchomiła sklep internetowy z odzieżą własnej marki Babene.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-wyniki-finansowe-ii-kwartal-sklep-jeronimo-martins-sprzedaz-brak-cukru-mleka,7169796953175681a ##
Team X i Fagata na opakowaniach Yummers’
W listopadzie ub.r. w Biedronce pojawiły się opakowania płatków Yummers’ z wizerunkami członków youtuberskiego Team X. Towarzyszyła temu promocja, w której można było zdobyć zaproszenia do ich domu.

Natomiast w ostatnich miesiącach twarzą marketingową Yummers’ była influencerka Fagata, w reklamach nawiązano do jej prywatnej wypowiedzi, ujawnionej przez byłą przyjaciółkę, o życiowym „planie B”, za co na celebrytkę spadła fala krytyki w mediach społecznościowych.











