Liberty Direct reklamuje najlepsze OC wg „Rzeczpospolitej” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczenia OC oferowanego przez Liberty Direct. Akcję, prowadzoną w telewizji, radiu i internecie, przygotowały firmy Easy Hell, Lemon Sky i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy Liberty Direct informują, że oferowane przez tę firmę OC zostało uznane za najtańsze na rynku w grudniowej analizie dziennika „Rzeczpospolita”. - W dobie spowolnienia gospodarczego niska cena pozostaje dla klientów kluczowym czynnikiem determinującym wybór ubezpieczenia. Dlatego uwypuklamy ten aspekt oferty w najnowszej kampanii - opisuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu ubezpieczyciela.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. Polsat, TVN, TVP), radio (Radio ZET i RMF FM) oraz internet (mailing, YouTube, serwisy finansowe jak money.pl czy bankier.pl). Spot telewizyjny przygotował dom produkcyjny Easy Hell, reklamy internetowe - agencja Lemon Sky, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu