Liberty Ubezpieczenia z drogowym komentarzem Wołoszańskiego reklamuje Opony Assistance (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca polisę Opony Assistance oferowaną przez Liberty Ubezpieczenia. Akcję, wykorzystującą wizerunek Bogusława Wołoszańskiego, przygotowały firmy Grey Group Poland i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Liberty Ubezpieczenia z drogowym komentarzem Wołoszańskiego reklamuje Opony Assistance (wideo)

Spot polisy Opony Assistance w Liberty Ubezpieczenia podkreśla, że kosztuje ona tylko 3 grosze dziennie (przy wykupywaniu na 12 miesięcy w pakiecie z OC). - Koncentrujemy się w niej na zaletach ubezpieczenia Opony Assistance  podkreślając, iż jest ono szczególnie przydatne zimą, kiedy dużo łatwiej o uszkodzenie opony  w samochodzie - opisuje Sylwia Zdulska, kierownik ds. zarządzania marką i strategią komunikacji marketingowej Liberty Ubezpieczenia.

W reklamie ciężką jazdę samochodem w zimowych warunkach drogowych komentuje Bogusław Wołoszański, który jest ambasadorem reklamowym Liberty Ubezpieczenia od października ub.r., kiedy firma zmieniła nazwę z Liberty Direct (więcej na ten temat).

Obecna kampania obejmuje kanały ogólnopolskie, m.in. TVP1, TVP2, TVN i Polsat.

Reklamę przygotowała agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu