Globalna kampania wprowadzająca nową strategię komunikacji operatora ruszyła w niektórych krajach europejskich na czele z Francją w pierwszej połowie marca br. (zobacz szczegóły). Wówczas przedstawiciele Orange Polska odmówili udzielenia informacji na temat działań, które zaplanowano na rynku lokalnym.
Teraz działania w ramach kampanii ruszyły w Polsce. Ich celem jest podkreślenie, że oferowane przez operatora rozwiązania są odpowiedzią na realne potrzeby konsumentów.
W Polsce akcja jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, Polsat i TVN), internecie (m.in. Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl), prasie (m.in. „Polityka”, „Murator”, „Tele Tydzień”, „Twój Styl”), na nośnikach reklamy zewnętrznej i ekranach LCD w centrach handlowych oraz kinach (Multikino, Helios, Cinema City).
Adaptacją na nasz rynek globalnych reklam, przygotowanych przez Publicis Conseil, zajęła się agencja Publicis Poland. - Naszym zadaniem jest pokazanie, że Orange staje się firmą, która jest bliżej ludzi, która wsłuchuje się bardziej w indywidualne potrzeby każdego z nas, ponieważ każdy jest inny, każdy realizuje potrzeby na swój własny sposób. Orange dostarcza usługi, które na nie odpowiadają - opisuje Monika Zaręba, account director w agencji Publicis Poland.

Postprodukcją spotów zajęło się Platige Image, a realizacją dźwięku - Juice. Kampanię internetową przygotowała agencja Digital Wonderland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.











