„Liczysz się dla nas” - Spółdzielcza Grupa Bankowa z nową identyfikacją i reklamami (wideo)

Od początku października w najważniejszych mediach trwa wizerunkowa kampania reklamowa Spółdzielczej Grupy Bankowej. Akcję przygotowały firmy Men at Work, FilmProdukcja i Media Concept.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wizerunkowe reklamy Spółdzielczej Grupy Bankowej zestawiają bezduszne instytucje finansowe działające „tak jak im wygodnie” z bankami spółdzielczymi, służącymi klientom „tak jak potrzeba”. Kampania zbiega się z wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej banku, którą jego departament marketingu przygotował wspólnie z agencją Men at Work. Nowy slogan SGB brzmi „Liczysz się dla nas”, a hasło samej kampanii to „Współdziałamy dla twoich korzyści”.  

Akcja reklamowa od początku października obejmuje telewizję (główne stacje: TVP, TVN i Polsat), prasę (tygodniki opinii), radio (stacje ogólnopolskie), internet, outdoor oraz placówki Spółdzielczej Grupy Bankowej. Kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work, reklamę telewizyjną wyprodukował dom produkcyjny FilmProdukcja, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu