Liderin reklamowany jako „leader in erection” (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa suplementu diety Liderin. Akcja przebiega pod hasłem „Liderin - Leader in erection”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna reklama Liderinu – specyfiku zwiększającego zdolność mężczyzny do uzyskania i utrzymania erekcji – jest utrzymana w ciepłym klimacie muzycznym i kolorystycznym. Przekaz subtelnie, bez dosłownych skojarzeń, pokazuje intymną sytuację, podkreślając najważniejsze zalety produktu. Liderin został wprowadzony do sprzedaży pod koniec ub.r. przez firmę Walmark.

 

Spot pod hasłem „Liderin - Leader in erection” od 14 lutego jest emitowany w największych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje też działania w innych mediach – na początku lutego ruszyła strona internetowa liderin.pl. Za zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Initiative, a działaniami PR zajmuje się agencja PR Open Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"