Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)

Sieć sklepów Lidl Polska w nowej kampanii pod hasłem "Piekarnia w sercu Lidla" promuje odświeżony koncept piekarniczy. Jej autorem jest agencja GPD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Z początkiem września wystartowała kampania marketingowa Lidl Polska, promująca odświeżoną ofertę produktową marki.

Komunikacja koncentruje się przede wszystkim na rebrandingu strefy wypieków Lidla, znanej wcześniej wszystkim konsumentom jako „Chrupiące z Pieca”.

Działania promujące odświeżony koncept, pod nazwą „Piekarnia w sercu Lidla”, prowadzone są zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i digitalowych, a także wspierany jest niestandardowymi formami komunikacji.

Szeroko zakrojone działania komunikacyjne zaplanowane zostały zarówno w kanałach online, jak również w mediach tradycyjnych.

Jednym z elementów kampanii jest spot reklamowy emitowany zarówno w telewizji, jak i w serwisach streamingowych.

Komunikacja będzie prowadzona także w social media marki. Odświeżony został również landing page marki oraz layout gazetek promocyjnych.

Ponadto kampania została wzmocniona niestandardowymi działaniami – we wrześniu premierę będzie miał e-book kulinarny z serii „Back To School”, którego część została poświęcona właśnie temu asortymentowi. Dodatkowo, na kanale YouTube marki będzie można posłuchać podcastu „Wszystko o pieczywie”, w którym Karol Okrasa wspólnie z doświadczonym piekarzem, Bogdanem Smolorzem, odkryją tajniki udanych wypieków.

Za pomysł kreatywny i realizację kampanii marketingowej odpowiada agencja GPD.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele