Linia Cien Food for Skin obejmuje kosmetyki (kremy odżywiające i nawilżające do twarzy, peelingi, płyny micelarne, mleczka do demakijażu oraz kremy do rąk) do wielu rodzajów skóry. Lidl podkreśla, że kosmetyki te są produkowane z naturalnych składników, są wegańskie i nie są testowane na zwierzętach.
Opracowaniem formuły i produkcją kosmetyków Cien Food for Skin zajmuje się dla Lidl Polska firma Torf Corporation.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-kasy-samoobslugowe-w-piatek-rusza-sklep-internetowy,7171092675749505a ##
Ambasadorką reklamową Cien Food for Skin została modelka Karolina Pisarek, która kilka lat temu doszła do finału „Top Model” w TVN. Pisarek wystąpiła wcześniej w kampaniach reklamowych biżuterii Apart oraz tamponów o.b., ponadto jest w grupie polskich ambasadorów marketingowych Huawei.

W nowej kampanii reklamowana jest promocja cenowa, w której od 6 do 18 maja (lub wyczerpania zapasów) wszystkie kosmetyki marki Cien będą o minimum 30 proc. tańsze.
Działania reklamowe sklepów Lidl obejmują m.in. telewizję, radio, internet oraz prasę. Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD Agency oraz dom mediowy Havas Media.











