Lidl obniżył ceny 100 produktów. Reakcja na ruch Biedronki?

Sieć dyskontów Lidl zdecydowała o obniżeniu od poniedziałku cen 100 produktów marki własnej. Decyzja zapadła po tym jak na podobną obniżkę zdecydowała się Biedronka - w jej przypadku objęła ona 60 artykułów.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Lidl obniżył ceny 100 produktów. Reakcja na ruch Biedronki?

Co kupimy taniej w Lidlu? Od piątku 14 lipca np. mini sałata rzymska staniała z 5,99 zł do 5.49 zł, chleb tostowy pszenny - z 3,29 zł do 2,99 zł, jogurt naturalny 3 proc. z 1,76 zł na 1,69 zł, a 10 jaj wielkości L nie kosztuje już 9,49 zł, ale 20 groszy mniej. Za opakowanie kiełbasy śląskiej o wadze 550 g zapłacimy 12,49 zł, a nie 12,94 zł, za litr oleju słonecznikowego 7,99 zł (taniej o 1 zł). Obniżki wynoszą zatem od kilku do kilkunastu proc. Poza tym w dół poszły ceny m.in. awokado, serów żółtych, makaronów, kawy czy papieru toaletowego.

- W ramach tej akcji przygotowaliśmy między innymi specjalną gazetkę, gdzie klienci w łatwy sposób znajdą wszystkie oferowane w ramach akcji artykuły - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Lidl Polska.

Sieć nie odpowiedziała na pytania, czy jak długo potrwa obniżka, czy będzie wsparta kampanią reklamową np. w telewizji, ani czy to reakcja na ruch Biedronki. Największa sieć dyskontów w Polsce od poniedziałku 10 lipca obniżyła ceny regularne 60 produktów. Klienci mniej płacą obecnie m.in. za sery, mąki, kasze, makarony i bakalie. W przypadku niektórych artykułów spożywczych cena spadła nawet o 16 proc.

- Kiedy tylko pozwala nam na to sytuacja rynkowa, obniżamy regularne ceny podstawowych produktów. Właśnie rozpoczęły się wakacje, dlatego dbając o portfele naszych klientów poprzez umożliwienie zakupów w jeszcze niższych cenach, chcemy dać im kolejny powód do cieszenia się latem – mówił Grzegorz Pytko, dyrektor działu zakupów w sieci Biedronka.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-kara-ceny-wprowadzaja-w-blad-uokik,7169509082691713a ##

Akcji obniżek cen Biedronce towarzyszy kolejna odsłona całorocznej kampanii „Do Biedronki IDĘ”, która fakt obniżenia cen regularnych wskazuje jako kolejny powód, by pójść do tej sieci sklepów. Kampania obecna jest w telewizji (trzy nowe 30-sekundowe spoty), radiu, social mediach, na kanale YouTube, w aplikacji Moja Biedronka oraz w przestrzeni sklepów sieci Biedronka.

Lidl oferuje też promocje czasowe, a także kupony zniżkowe i akcje rabatowe w ramach aplikacji Lidl Plus.

Sieć Lidl ma w Polsce ponad 850 sklepów, a Biedronka ponad 3,4 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa