Promocja „Smaki polskich regionów” obejmuje m.in. pieczywo, słodycze, mięso i wędliny, ryby, nabiał, napoje i piwo. Są to artykuły od producentów z różnych części kraju. Akcja ruszyła w poniedziałek, potrwa do wyczerpania zapasów promocyjnych produktów.
W reklamach oprócz tych produktów występują ludzie mówiący w gwarach o żywności z różnych regionów Polski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-promocja-dzikie-zwierzeta-figurki-jakie-zasady-jak-zdobyc-wideo,7171106587871361a ##
Lidl Polska regularnie promuje polską żywność. W sierpniu 2017 roku firma prowadziła kampanię pod hasłem „Skarby polskich regionów”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-testuje-koncept-kupuje-nie-marnuje-i-sprzedaje-taniej-wczorajsze-pieczywo,7171114399869057a ##
Działania reklamujące Lidl Polska obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji. Obsługą marketingową firmy zajmują się agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Lidl Polska jest zdecydowanie największym marketerem w branży handlowej - w ub.r. na reklamy w mediach pozainternetowych cennikowo wydał 745,9 mln zł, o 18,9 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).











