Książkę „Jeść zdrowiej” będzie można zdobyć w zamian za sześć naklejek promocyjnych. Każda naklejka będzie przyznawana za zakupy za minimum 50 zł. Akcja ruszy 26 lutego i potrwa do 25 marca.
„Jeść zdrowiej” zawiera 75 przepisów przygotowanych przez Darię Ładochę i Karola Okrasę, bohaterów kampanii reklamowych Lidla. Okrasa występuje w nich od prawie sześciu lat, natomiast Ładocha dołączyła do niego na początku ub.r. „Jeść zdrowiej” zgodnie ze swoim tytułem pokazuje przepisy na dania zdrowej kuchni, zgodne z nowoczesnymi trendami żywieniowymi.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-zawiesza-reklamy-z-przedsiebiorca-podejrzewanym-o-nieudzielenie-pomocy-pracownicy-z-wylewem ##
To kolejna promocja Lidla, w której nagrodą jest książka kulinarna. Wiosną ub.r. firma przeprowadziła akcję z książką „Rodzinna Kuchnia Lidla”, a wcześniej w kampaniach sieci sklepów do zdobycia były inne książki bohaterów jej reklam.

W całym ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Lidla w mediach pozainternetowych wyniosły 650,4 mln zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej.











