W ramach zmian w matrycy VAT stawka tego podatku w przypadku części produktów zostanie obniżona z 8 do 5 proc., a przy niektórych - z 23 do 5 proc.
Lidl w ramach nowej oferty podkreśla, że jednocześnie obniży ceny tych produktów, w praktyce oddając klientom różnicę w podatku VAT. - Niższy VAT to niższe ceny ponad 1000 produktów! Tańsze będzie pieczywo, niektóre produkty mleczarskie, owoce i warzywa, artykuły dla dzieci czy produkty higieniczne oraz wiele, wiele innych! - podkreśla firma.
Ofertę reklamuje kampania, której bohaterem jest Janosik. W spocie oddaje biednym ludziom nie tylko zrabowane kosztowności, lecz także ciosy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-sklepy-gazetki-reklamowe-nowe-pokryte-zelem-antybakteryjnym,7170522788243585a ##

To kontynuacja konwencji kreatywnej z kampanii Lidla rozpoczętej w marcu br. W tamtych spotach, informujących o promocjach cenowych dotyczących ponad 300 produktów, występowali Mieszko I, Jan Matejko i Szewczyk.
W maju w ramach kampanii promującej sklep internetowy Lidla z winem piosenkę „Winna” nagrał zespół Micromusic.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-internetowe-rezerwacje-zakupow-z-odbiorem-w-sklepie-jak-to-bedzie-dzialac-nowe-zasady-zakupow,7170705193764993a ##
Działania reklamujące Lidl Polska są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie. Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają agencje GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) i Performance Media (działania w internecie) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).











