Agencja Life on Mars zmienia się w dom produkcyjny fashion & beauty

Life on Mars (Brand New Galaxy), działająca dotychczas jako agencja zintegrowanej komunikacji, zmienia profil działalności. Od teraz funkcjonuje jako kreatywny dom produkcyjny ze specjalizacją w branżach fashion i beauty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Life on Mars zmienia się w dom produkcyjny fashion & beauty
Piotr Chrobot (z lewej) i Adam Balcerek

W związku z modyfikacją profilu agencji, w minionych tygodniach miały miejsce zmiany kadrowe. Część załogi Life on Mars dołączyła do siostrzanej spółki w strukturach Brand New Galaxy - digitalowej agencji Spacecamp, która w dalszym ciągu będzie rozbudowywać kompetencje kreatywne. Marcin Mroczek i Andrzej Błachut rozstali się  firma i przeszli do Grupy S/F.

Do komunikacie do mediów firma wskazuje, że "zmianę profilu Life on Mars rozważał od dłuższego czasu" ze względu na uznanie projektów realizowanych dla takich klientów jak Wella, New Balance, Shockwaves, Rimmel.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magdalena-chybicka-operations-director-spacecamp ##

Life on Mars domem produkcyjnym. W zespole Adam Balcerek i Daniela Dinh

Zmiana profilu agencji wiąże się ze wzmocnieniem kompetencji produkcyjnych Life on Mars. Do zespołu dołącza Adam Balcerek, head of production oraz Daniela Dinh w roli senior producer. Oboje zajmować się będą realizacją sesji zdjęciowych i produkcją video dla klientów z całego świata oraz doradztwem strategicznym w tym wymiarze.

- Od trzech lat współpracujemy z wieloma markami z branży beauty, pomagając im tworzyć zintegrowaną globalną komunikację i wspierając ich w lokalizacji materiału na rodzimych rynkach. Na liście zrealizowanych przez nas w ostatnich miesiącach kampanii nie brakuje także marek modowych. Mamy wszelkie narzędzia i wiedzę, potrzebne do tego, by produkować światowej jakości content. Nieskromnie podsumowując, naszym atutem jest przede wszystkim znajomość wąskiej kategorii, wyczucie trendów, świetna optymalizacja produkcji oraz zamykanie tego wszystkiego w gotowe do użycia kampanie - komentuje Piotr Chrobot, managing director Life on Mars.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brand-new-galaxy-agencja-voyager-lucie-dessarts-paryz ##

Adam Balcerek razem z Danielą Dinh założyli w 2016 dom produkcyjny Yellow Blue skupiony na produkcjach europejskich. W 2017 roku otworzył firmę Infocus FZ LLC zajmującą się produkcjami fotograficznymi i wideo w Dubaju.

Balcerek ma piętnastoletnie doświadczenie w branży, pracował na Bliskim Wschodzie (Dubaj, Oman, Arabia Saudyjska); Europie (Polska, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania); Afryce (Maroko, Nigeria, Kenia, Uganda); czy Azja (Chiny, Sri Lanka, a nawet Filipiny). Pracował dla marek takich jak: Snickers, Dior, Adidas, Samsung, Nestle, Heinz, HSBC, Garnier, GAP, Nivea, Cartier, Mastercard, Toyota, Wella, Oriflame czy marek z regionu GCC jak Dubai Tourism, Ski Dubai, Adnoc, Oppo, Dubai Mall, Puck, Expo2020, Noon, Lifebuoy, Marhaba, Dubai Food Festival, DSS, DFC. Daniela Dinh pracuje w branży od 2012 roku. Odpowiadała za sesje zdjęciowe oraz pokazy mody dla marek takich jak Avon, Allegro, Axel Springer Polska, Bobby Brown, Clairol, Coty, ELLE, Este Lauder, GLAMOUR, New Balance, IN STYLE, In Design, Magnum, Paese, Rimmel Match Perfection, Wella, Shockwaves, Zalando, Yonelle.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję