Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym Grupy S/F

Od lutego Marcin Mroczek objął stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do firmy dołączył również Andrzej Błachut, z którym od lat pracuje w teamie kreatywnym. Obaj pracowali ostatnio w Life on Mars (Brand New Galaxy).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym Grupy S/F
Marcin Mroczek i Andrzej Błachut (od lewej)

Na nowym stanowisku Marcin Mroczek będzie odpowiedzialny przede wszystkim za zarządzanie zespołem tworzącym platformy komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów Grupy S/F. Andrzej Błachut zaś obejmie stanowisko senior art directora.

- Z Marcinem i Andrzejem znamy się od lat. To ogromna satysfakcja i radość, kiedy wracają do nas osoby z takim talentem i dorobkiem. Marcin w zupełnie nowej roli staje się czołowym managerem całej Grupy S/F i od dziś to on będzie miał kluczowy wpływ na jakość produktu kreatywnego naszej organizacji. Dołączenie Marcina do zarządu Grupy to początek dużych zmian, które planujemy w najbliższych tygodniach - mówi Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F.

Równocześnie z dołączeniem Marcina Mroczka do Grupy S/F, Józek Dutkiewicz - dotychczas pełniący rolę creative directora Grupy S/F, obejmie stanowisko chief creative officer i będzie koncentrował się na strategicznych projektach i klientach Grupy. Zaś Bartek Koj - creative director The Digitals - będzie odpowiedzialny w Grupie za zespół i projekty content & design.

Marcin Mroczek w branży reklamowej od ponad 18 lat

Marcin Mroczek pracuje w branży reklamowej od ponad 18 lat. Ostatnio przez kilka miesięcy zarządzał działem kreacji w Life on Mars (Brand New Galaxy), a wcześniej pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Havas Warsaw, a także deputy creative directora w Ogilvy. W latach 2014-2015 współpracował również z Scholz & Friends Warszawa. 

Marcin Mroczek ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu konceptów kreatywnych, w tym dla licznych marek telekomunikacyjnych, takich jak Era (T-Mobile), Heyah, Plus, Plus na kartę, Simplus, Orange, Orange dla Firm, nju mobile. Ponadto współtworzył kampanie między innymi dla CANAL+, LOTOS, Huawei, Reckitt Benckiser, Warka, Wirtualna Polska, IKEA. Był odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek marek PLUSH oraz 36i6, a także rebranding NC+.

Od blisko 14 lat pracuje w teamie kreatywnym z Andrzejem Błachutem, z którym współtworzyli liczne formaty i platformy komunikacyjne wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR i Effie.

Grupa S/F obejmuje agencje:  Scholz & Friends Warszawa (platformy komunikacyjne offline/online), The Digitals (content, który konwertuje), Booost (performance e-commerce) i Emlab (experiential marketing online & offline). Tworzy synergię z LTTM, Gameset i IQS. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online