Marcin Mroczek na stanowisku szefa kreacji Life on Mars przejmie obowiązki od Piotra Chrobota, dyrektora zarządzającego agencji, który będzie jego bezpośrednim przełożonym.
- Marcin jest doskonałym uzupełnieniem zespołu. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy dla dużych brandów, świetnie podejście do ludzi, dzieli te same wartości i tak jak my ma apetyt na więcej - komentuje Piotr Chrobot, managing director Life on Mars.
Wraz z Marcinem Mroczkiem do Life on Mars dołączył Andrzej Błachut jak senior art director. Mroczek i Błachut od kilkunastu lat pracują jako team kreatywny.
Ostatnio Havas Warsaw
Z końcem lipca Mroczek rozstał się z Havas Warsaw, gdzie przez trzy lata był dyrektorem kreatywnym. Tam zarządzał 24-osobowym teamem kreatywnym obsługującym takich klientów i marki, jak Canal+, Lotos, Huawei, Orange, Ferrero czy Reckitt Benckiser. Był odpowiedzialny za launch marek Plush oraz 36i6, a także rebranding NC+.

Marcin Mroczek ma 18-letnie doświadczenie w branży, za swoje prace był wielokrotnie nagradzany w konkursach KTR i Effie.
Wcześniej był związany m.in. z agencjami Ogilvy&Mather, Scholz&Friends Warszawa, 303, Team One i G7, gdzie był współodpowiedzialny za przygotowanie kampanii reklamowych dla m.in. Polkomtela, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Orange Polska, a także dla marek IKEA, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy Nestea.
Life on Mars to spółka należąca do Brand New Galaxy (BNG) platformy integrującej tak zwany „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Life on Mars jest agencją zintegrowanej komunikacji.











