Kampania LG "Life’s Good" daje młodym ludziom z całego świata możliwość pochwalenia się kreatywnością oraz zaprezentowania swoich talentów. Zainaugurowany w ubiegłym roku projekt "Life’s Good Music" zachęca ambitnych, początkujących wykonawców do dzielenia się własnymi kompozycjami wyrażającymi przesłanie LG – "Life’s Good"
Każdy fan muzyki może przesłać swój utwór oparty na oryginalnej wersji "Life’s Good" z 2021 roku, autorstwa Charliego Putha. Najlepsi otrzymają telewizory OLED oraz inne produkty LG, a także niezwykłą szansę dokończenia utworu i wykonania go wspólnie z Puthem.

Zgłoszenia propozycji muzycznych w ramach "Life’s Good Music Project" można przesyłać na Instagramie lub YouTube z hasztagiem #LifeisGoodMusic_LG do 27 czerwca.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lg-udostepnia-webos-tv-producentom-telewizorow-na-liscie-marki-rca-ayonz-i-konka-lg-oferta-ceny ##
Filmowe "Life’s Good 2021"
Tegorocznej edycji projektu Life’s Good Film patronuje Jackson Tisi – zdobywca złotej nagrody w konkursie dla młodych reżyserów Young Director Award 2020 za poruszający krótkometrażowy dokument "LEON".

Celem projektu Life’s Good Film jest propagowanie uniwersalnego przesłania nadziei, a także celebrowanie różnorodności doświadczeń i perspektyw początkujących artystów z całego świata poprzez ich inspirujące, niepowtarzalne historie. Autorskie propozycje filmowe można zgłaszać na Instagramie lub YouTube z hasztagiem #LifeisGoodFilm_LG do 27 czerwca.
W ramach kampanii Life’s Good 2021 firma LG stworzyła również własny kanał na portalu GIPHY. Dostępne są tam naklejki GIF – także z projektów Life’s Good Music i Life’s Good Film – do wykorzystania na Instagramie, TikToku, Snapchacie i innych platformach społecznościowych.











