Lighthouse dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa

Do grona nowych klientów agencji PR Lighthouse dołączyło Stowarzyszenie Producentów Pieczywa. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii edukacyjnej, obalającej mity na temat pieczywa do odpieku. Współpraca obejmuje także doradztwo strategiczne w zakresie zintegrowanej komunikacji, relacji z liderami opinii oraz mediami.

Za projekt odpowiada dział consumer & health, kierowany przez Izabelę Wejcht, head of practice. Zespół konsultantów tworzą Klaudia Skorutowska, project executive i Agnieszka Skiepko, junior project executive.

Kontrakt pozyskano w drodze wygranego przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

- Podejście zaprezentowane przez konsultantów Lighthouse spełnia nasze oczekiwania w zakresie doradztwa komunikacyjnego oraz skutecznej egzekucji działań – podkreśla Artur Starek, prezes Stowarzyszenia Producentów Pieczywa.  

Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, reprezentuje wybrane firmy z branży piekarniczej - Aryzta Polska, La Lorraine Polska, Lantmannen Unibake Poland oraz Nowel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów