Linea Recta po raz kolejny dla Friskies

Nestle Purina przygotowała letnią kampanię reklamową wspierającą sprzedaż karmy dla zwierząt Friskies.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania ma celu podniesienie sprzedaży oraz wsparcie programu Puriny „Zwierzak Bezpieczny w Podróży”.

W ramach działań BTL zostanie przeprowadzona loteria promocyjna, do przygotowania i przeprowadzenia której została wytypowana agencja promocyjno-reklamowa Linea Recta Polska Sp. z o.o.

Jest to już druga promocja marki Friskies powierzona Linea Recta Polska. Poprzednia „Amigos, Meksyk czeka!” została przeprowadzona w roku 2005 r. Nagrodą główną była 4 osobowa wycieczka do Meksyku.

„Ciekawostką odnośnie tegorocznej akcji są nagrody jakie przygotowaliśmy dla naszych Konsumentów – są to świecące obroże dla psa, dzięki którym będzie on bardziej widoczny i za razem bardziej bezpieczny podczas spacerów. Takich gadżetów jeszcze w Polsce nie rozdawano. Dodatkowo co tydzień do wygrania są bony podróżne o wartości 1500 zł każdy. Z tego powodu liczymy na bardzo duże zainteresowanie promocją” – mówi Agnieszka Czyżkowska, Brand Manager Friskies.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów