Linia lotnicza Ryanair Sun zmienia nazwę na Buzz, od jesieni br. nowe logo

Linie lotnicze Ryanair Sun ogłosiły, że jesienią 2019 roku zmienią nazwę na Buzz. Samoloty tego przewoźnika zyskają także nowe logo - będzie nim pszczoła, która ma symbolizować „młodość, energię i zapał”.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Juliusz Komorek, przewodniczący rady nadzorczej Buzz, poinformował, że samoloty z nowym logo - pszczołą pojawią się jesienią tego roku w Polsce.

Natomiast Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz ocenia, że Ryanair Sun ma za sobą bardzo udany rok operacyjny.

- Ryanair Sun latem 2018 roku rozpoczął loty czarterowe dla największych biur podróży w Polsce. W tym celu linia wykorzystywała pięć samolotów typu Boeing 737-800. Od sezonu zima 2018/2019, wykonujemy również połączenia regularne w formule wet-lease dla Ryanaira - powiedział obecny na konferencji  Kaczmarzyk.

- Nasze samoloty zyskają nowy, wyjątkowy branding. Buzz będzie realizował loty czarterowe oraz połączenia regularne dla Ryanair. W tym roku flota linii będzie liczyła 25 samolotów - podał.

grafika

Dodał, że celem firmy jest oferowanie usług zarówno pasażerom indywidualnym, jak i touroperatorom.

Spółka otrzymała polski certyfikat przewoźnika lotniczego na początku 2018 roku, a latem 2018 roku rozpoczęła loty czarterowe dla największych biur podróży w Polsce. Obecnie linia dysponuje flotą 17 samolotów, latem ta liczba ma wzrosnąć do 25.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta