Link4 z kampanią promocyjną obok „Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi”

W dniu premiery „Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi” rozpoczęła się akcja Link4, promująca usługę holowania i auta zastępcze w pakiecie OC. Spot wyświetlany jest w kinach przed wspomnianym filmem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Link4 z kampanią promocyjną obok „Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi”

Minutowa reklama promuje usługę holowania i auta zastępczego w ramach Programu Pomocy. Klienci otrzymują w tej usłudze pomoc drogową, usprawnienie pojazdu na miejscu, przekazanie wybranej osobie informacji o wypadku oraz całodobową pomoc informacyjną. Możliwa jest także wymiana uszkodzonego koła na miejscu lub holowanie do najbliższego warsztatu i naprawę opony, jeśli naprawa na miejscu jest niemożliwa.

Spot emitowany jest w ponad 280 kinach studyjnych, zrzeszonych w sieci KinAds przed pokazami filmu „Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi”. Akcja trwa do 11 stycznia 2018 roku. Reklamę można zobaczyć także na kanale YouTube marki.

Spot przygotował Jakub Gutkowski, który otrzymał za niego nagrodę Grand Prix w konkursie dla młodych twórców Papaya Young Directors. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy UM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele