Poprzez ofertę publiczną akcji LinkedIn chce pozyskać co najmniej 175 milionów dolarów. Nie została jeszcze ustalona liczba akcji jakie zostaną zaoferowane ani ich cena. Część z nich ma zostać sprzedana przez sam serwis, a część przez jego udziałowców.
We wniosku złożonym w SEC LinkedIn ujawnił, że w pierwszych dziewięciu miesiącach 2010 roku zanotował 161,4 miliona dolarów przychodu i 1,85 milionów dolarów zysku netto. Natomiast w latach 2009 i 2008 serwis notował straty w wysokości odpowiednio 3,97 i 4,52 miliona dolarów przy przychodzie na poziomie odpowiednio 120,1 i 78,8 miliona dolarów.
Z dokumentu dowiadujemy się też, że skupiony wokół rozwoju kariery i życia zawodowego portal miał na koniec zeszłego roku ponad 90 milionów zarejestrowanych użytkowników (wobec 55 mln rok wcześniej), a zatrudniał 990 pracowników.












