Linkedin na czele platform o pracy. Mocno w górę praca na OLX i Talent.com

Wśród platformy internetowych o pracy liderem zasięgowym jest społecznościowy Linkedin. W porównaniu do lutego duże wzrosty osiągnęły sekcja o pracy na OLX.pl i polska wersja Talent.com, natomiast zmalała odwiedzalność Pracuj.pl i Gowork.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Linkedin w marcu br. odwiedziło 6,58 mln polskich internautów, co dało 21,97 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie średnio 13 minut i 22 sekundy - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Pracuj.pl, jako strona www i aplikacja mobilna, zanotowało 5,47 mln użytkowników, 18,26 proc. zasięgu oraz 8 minut i 46 sekund przeciętnego czasu korzystania, a sekcja o pracy na portalu OLX.pl - 4,99 mln odwiedzających, 16,65 proc. zasięgu oraz 13 minut i 8 sekund spędzonych średnio przez internautę.

Linkedin i praca na OLX przyciągają na najdłużej

Gowork.pl odwiedziło 3,75 mln internautów (to 12,52 proc. zasięgu), każdy spędził przeciętnie 2 minuty i 6 sekund. Kolejne platformy w rankingu miały ponad 2 mln użytkowników.

Jooble.org zanotowało 2,87 mln odwiedzających, 9,58 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 11 sekund średniego czasu korzystania, Indeed (jako strona www i aplikacja mobilna) - 2,85 mln użytkowników, 9,53 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 2 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez internautę, a polska wersja Talent.com - 2,47 mln użytkowników, 8,23 proc. zasięgu oraz minutę i 19 sekund średniego czasu korzystania.

Serwis Praca.pl przyciągnął 1,9 mln internautów (6,35 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 2 minuty i 7 sekund.

Aplikuj.pl zanotowało 1,68 mln użytkowników, 5,61 proc. zasięgu oraz minutę i 52 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a polska wersja Jobsora.com - 1,39 mln odwiedzających, 4,63 proc. zasięgu oraz minutę i 42 sekundy średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/oferta-pracy-it-stawki-jakie-pensje,7170000442927233a ##

grafika

Miesiąc do miesiąca Linkedin zyskał 562,8 tys. użytkowników i 14 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 9,3 i 1,8 proc. w górę).

Kilka innych witryn osiągnęło dużo wyższe wzrosty odwiedzalności. Sekcja o pracy na OLX.pl zyskała 1,19 mln internautów (31,5 proc.) przy spadku przeciętnego czasu spędzonego przez odwiedzającego o 2 minuty i 53 sekundy (18 proc.).

Tylko Gowork.pl ze spadkami

W polskiej wersji Talent.com liczba użytkowników zwiększyła się ponad trzykrotnie (z 775,5 tys. do 2,47 mln), a średni czas korzystania o 26 sekund (49,1 proc.). Jooble.org zanotowało wzrost o 458,3 tys. odwiedzających (19 proc.) i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania (2 proc.), a Aplikuj.pl - o 302,9 tys. użytkowników (22 proc.) i 24 sekundy spędzone średnio przez odwiedzającego (27,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-wyprzedzilo-onet-olx-z-duzym-wzrostem-mediapanel-z-marca,7170004859881601a ##

Indeed zyskał 415,7 tys. internautów (17 proc.), Praca.pl - 670,4 tys. (54,3 proc.), a polska wersja Jobsora.com - 403,5 tys. (41 proc.). W każdej z tych witryn zmalał przeciętny czas korzystania: odpowiednio o 20 sekund (9,9 proc.), 24 sekundy (15,9 proc.) oraz minutę i 23 sekundy (44,9 proc.).

Jedyną platformą ze spadkami w obu statystykach jest Gowork.pl - liczba jego użytkowników zmalała o 9,9 tys. (0,3 proc.), a średni czas spędzony przez każdego - o minutę i 8 sekund (35 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"