Z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że jeszcze od stycznia do kwietnia ub.r. serwis LikdenIn notował od 400 do 500 tys. polskich użytkowników. W maju po raz pierwszy przekroczył poziom 500 tys. real users, a w lipcu i wrześniu odwiedziło go już prawie 600 tys. użytkowników. Natomiast w pierwszych miesiącach br. LikdenIn osiągał rekordowe wyniki - w styczniu 770 tys. real users, w lutym - 675 tys., w marcu - 790 tys., a w kwietniu - aż 910 tys.
Do wzrostu popularności LinkedIn z pewnością przyczyniło się uruchomienie w kwietniu ub.r. jego polskiej wersji językowej (przeczytaj o tym więcej).
LinkedIn nadal ma jednak o wiele mniejszy zasięg niż GoldenLine.pl, które w ciągu roku notowało stabilną odwiedzalność. Pod koniec 2011 roku 36 proc. udziałów GoldenLine kupiła Agora (więcej na ten temat), a we wrześniu ub.r. serwis - podobnie jak inne strony tego wydawcy - został w Megapanelu objęty audytem site-centric.

W ciągu roku GoldenLine najmniej użytkowników miało w kwietniu ub.r. (1,79 mln), a najwięcej w styczniu br. (2,32 mln). Od września ub.r. serwis najwięcej odsłon zanotował w październiku ub.r. i styczniu br. (po ponad 30 mln). W każdym miesiącu przeciętny użytkownik spędził w nim po kilkanaście minut - od 11 do 15,5 minuty.
Trzeci z działających w Polsce serwisów społczenościowych dotyczących pracy - Profeo.pl - (należący do Grupy Pracuj Solution) - jest o wiele mniej popularny. W kwietniu br. zanotował 126 tys. real users, 728 tys. odsłon i 4,5 minuty na użytkownika, a rok wcześniej - 120 tys. real users, 578 tys. odsłon i 2,5 minuty na użytkownika.











