Linkleaders pro bono dla Fundacji Gajusz z kampanią 1,5 proc.

Agencja Linkleaders zaprojektowała kampanię marketingową wspierającą przez Fundację Gajusz pozyskiwanie 1,5% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Zespół agencji wspiera organizację w ramach działań pro bono.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Linkleaders pro bono dla Fundacji Gajusz z kampanią 1,5 proc.

Fundacja Gajusz od 25 lat pomaga ciężko chorym dzieciom. Prowadzi hospicja stacjonarne, domowe i perinatalne.

Fundacja Gajusz prowadzi także Pomoc dla Onkobohaterów, czyli pełne empatii wsparcie dla pacjentów onkologicznych oraz CUKINIĘ, czyli Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie - to wyjątkowe miejsce zapewniające wsparcie rodzinom doświadczonym przez los.

Tuli Luli natomiast to Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny, do którego trafiają niemowlęta opuszczone przez rodziców. Fundacja pomaga chorym dzieciom, ale także ich siostrom i braciom. Udziela im wsparcia w ramach Programu Rodzeństwa.

OKNO z kolei to program pomocy dla dzieci, które po leczeniu onkologicznym wracają do funkcjonowania poza oddziałem szpitalnym, a Leczymy Dzieci Rodziną to kampania poszukiwania rodzin zastępczych dla chorych dzieci.

Centrum Medyczne PoMoc jest przychodnią komercyjną, której działalność koordynuje Fundacja, a zyski z jej funkcjonowania są przeznaczane na pomoc podopiecznym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzieci-smieci-problem-krzywdzonych-dzieci ##

“To małe życie zaraz się skończy”

Głównym motywem przewodnim działań jest pokazanie, w jak czuły i empatyczny sposób Fundacja Gajusz wspiera śmiertelnie chorych najmłodszych. Główne hasło kampanii brzmi: “To małe życie zaraz się skończy”.

Zespół Linkleaders w ramach kampanii opracował key visual i landing page kampanii, a także nadzorował sesję zdjęciową i wideo oraz wspiera działania marketingowe w mediach. Ekspertki Linkleaders stworzyły całościową koncepcję komunikacji.

W ramach kampanii są prowadzone działania ATL i BTL. Działania pro bono z ramienia Linkleaders koordynują Justyna Jedlińska, współwłaścicielka agencji, Anna Zając, dyrektor zarządzająca agencji oraz Aleksandra Patura, konsultantka.

- Wierzymy w Linkleaders, że celem firmy nie jest tylko zarabianie pieniędzy, ale także aktywne dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem na rzecz większego dobra. Dlatego też wspieramy w ramach działalności pro bono Fundację Gajusz. Zaangażowaliśmy nasze siły, kreatywne umysły i czas, aby wesprzeć Fundację, która na wiele niesamowitych sposobów pomaga ciężko chorym dzieciakom - mówi Justyna Jedlińska, współwłaścicielka Linkleaders.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piotr-adamczyk-magdalena-boczarska-fundacja-happy-kids ##

Zespół agencji również zaprojektował i wykonał oprawę graficzną do komunikacji we wszystkich kanałach. Za realizację materiałów foto i wideo odpowiedzialna był zespół soho.creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?