„Obudź w sobie lwa” w reklamach batonów Lion BlackWhite (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję batonów Lion (produkowanych przez Nestlé Polska) - Lion BlackWhite. Akcja jest realizowana pod hasłem „Obudź w sobie lwa”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Obudź w sobie lwa” w reklamach batonów Lion BlackWhite (wideo)

Spot obrazowo pokazuje, że batony Lion BlackWhite składają się z ciemnego karmelu i chrupków w polewie z białej czekolady. Klip jest oparty na ujęciach z reklamy Liona pod hasłem „Obudź w sobie lwa” emitowanej w ub.r.

Kampania podkreśla też, że nowy wariant batonów Lion to edycja limitowana.

Za obsługę reklamową marki Lion odpowiadają agencja J. Walter Thompson Warsaw (strategia, kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Nowa kampania będzie realizowana m.in. w internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji