Lipcowy 'Joy' wsparty kampanią reklamową

Lipcowe wydanie miesięcznika "Joy" (Marquad Media Polska), któreukaże się 19 czerwca br. w normalnej cenie 3,90 zł i nakładzie 280tys. egz., zostanie wsparte kampanią promocyjną.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja obejmie telewizję (TVN Style, Foxlife, Viva Polska, Tele5, Kino Polska, Zone Club), radio (Radio Zet, Radio Kolor),internet (Onet.pl, Wirtualna Polska) oraz outdoor w największychmiastach. Numer będzie też promowany w pismach wydawnictwa("Cosmopolitan", "Olivia", "Voyage" i "Shape").

Kreację kampanii i mediaplan przygotowało we własnym zakresiespółka Marquard Media Polska.

Średnia sprzedaż ogółem "Joy" w I kwartale br. wyniosła 171 145egz. (dane ZKDP).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa