„Czas herbaty. Czas rozmowy” w kampanii reklamującej Lipton (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Lipton (produkowanej przez Unilever) pod hasłem „Czas herbaty. Czas rozmowy”. Akcja zachęca do bliższych kontaktów międzyludzkich i częstszych rozmów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Czas herbaty. Czas rozmowy” w kampanii reklamującej Lipton (wideo)

Akcja jest odpowiedzią na wyniki międzynarodowego sondażu przeprowadzonego przez Unilever jesienią ub.r. Spośród 2 tys. Polaków 43 proc. stwierdziło, że odczuwa samotność przy braku prawdziwych relacji, a 82 proc. - że spotkanie przy herbacie pozwala zwalczać poczucie samotności.

- Porozmawiaj z kimś prawdziwie przez co najmniej kwadrans dziennie, aby tworzyć autentyczne relacje i żyć szczęśliwiej! Dołącz do akcji i zaproś kogoś na herbatę! - zachęca kampania.

 

W ramach akcji emitowany jest spot oraz uruchomiono serwis internetowy Kwadransnarozmowe.pl, w którym oprócz informacji o niej i marce Lipton znajdują się wskazówki, jak przygotowywać różnego typu herbaty.

W drugiej połowie ub.r. w reklamach marki Lipton wystąpiła dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, promowała Zioła Świata Lipton. Koncepcję i kreację tamtej kampanii przygotowała agencja Gong.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą