Lipton Yellow Label: Gwarancja jakości na każdy listek herbaty

Pod hasłem „Gwarancja jakości na każdy listek herbaty” wystartowała kampania reklamowa Lipton Yellow Label. Akcję na zlecenie Unilever Polska przygotowała agencja Tequila\Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Lipton Yellow Label podkreśla, że herbata ta jest wytwarzana tylko ze starannie dobranych listków, dzięki czemu gwarantuje wysoką jakość. Zresztą oznaczenie „gwarancja jakości” – wraz z podpisem Phila Moddy’ego, mistrza kiperskiego tej marki –znalazło się na nowym opakowaniu Lipton Yellow Label.

grafika

Działania reklamowe pod hasłem „Gwarancja jakości na każdy listek herbaty” od 4 kwietnia obejmują telewizję, prasę, punkty sprzedaży (materiały POS), outdoor (backlighty) oraz puszki, które pojawią się w sprzedaży z herbatą Lipton Yellow Label jeszcze przed Wielkanocą. Za kreację i koordynację tej kampanii – podobnie jak za projekt nowego opakowania Lipton Yellow Label – odpowiada agencja Unilever Polska, która pozyskała to zlecenie w przetargu zorganizowanym przez Unilever Polska.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów