W numerze czytelniczki znajdą m.in. wywiad z Torbicką, artykuły o tym, co dziedziczymy po przodkach oraz felietony Katarzyny Miller i Sebastiana Kotowa.
Do wydania dołączono kupony rabatowe w ramach akcji „Niezła Sztuka!”, w której czytelniczki otrzymują kupony na bezpłatne wejścia oraz zniżki do muzeów, galerii, teatrów oraz kin w całej Polsce.
Akcja potrwa do kwietnia 2018 roku i bierze w niej udział ponad 30 instytucji w całej Polsce, m.in. Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Muzeum Narodowe w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu, CSW Łaźnia w Gdańsku, Muzeum Sztuki w Łodzi, sieć kin Multikino, Helios, Teatr Muzyczny Roma oraz wiele innych. Przygotowane zostały także oferty dla najmłodszych m.in. w Teatrze Miniatura w Gdańsku, Europejskim Centrum Bajki im. Koziołka Matołka czy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.

Sprzedaż wydania wsparta jest kampanią reklamową w prasie („Zwierciadło”, „Co jest grane”), internecie (onet.pl, wp.pl, dziennik.pl, zwierciadlo.pl, Facebook).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-miesiecznikow-luksusowych-shoppingowych-lipiec-2017 ##











