Kampania nowych jeansów Levi’s 501 CT ma pokazywać, jak muzyka inspiruje styl życia i ubierania sią tworzących ją artystów. Bohaterami reklam są wykonawcy muzyczni z różnych części świata: Kilo Kish, Local Natives, The Vaccines, Kavka Shishido, Shawn Yue, Twin Shadow i Haim.
- Muzycy zawsze wybierali produkty Levi’s jako jeden ze środków, aby wyrazić siebie. Nosili je na swój sposób i we własnym niepowtarzalnym stylu. Od rockowych gwiazd takich jak Bruce Springsteen czy Ramones po Gwen Stefani i Beyonce - wylicza Jennifer Sey, dyrektor ds. globalnego marketingu Levi’s. - W tym sezonie chcemy kultywować wyrażanie swojej osobowości właśnie przez muzykę - dodaje.

Hasło „Live in Levi’s” pojawiło się w komunikacji marketingowej jeansów Levi’s w ub.r., a w pierwszej kampanii wystąpili fani tej marki (zobacz szczegóły). W Polsce reklamowali ją także prezenterka Agnieszka Szulim i aktor Antoni Pawlicki (więcej o tym).
Nowa akcja reklamowa na polskim rynku będzie prowadzona w telewizji, prasie, kinach oraz internecie (m.in. w social media).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, a za działania public relations - Aliganza Fashion Agency.










