Lizzie Fox, Rebecca Quinn i Brett Boydstun w HBO Max

Lizzie Fox, Rebecca Quinn i Brett Boydstun dołączyli do zespołu HBO Max, platformy streamingowej należącej do AT&T WarnerMedia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Fox będzie pełniła funkcję starszej wiceprezes ds. programowania non-fiction, Quinn mianowano na stanowisko wiceprezes ds. oryginalnego programowania non-fiction, a Boydstun został starszym wiceprezesem ds. produkcji non-fiction.

Lizzie Fox przechodzi do HBO Max z CNN, gdzie była wiceprezesem ds. produkcji oryginalnych serii, a także zarządzała poszczególnymi tytułami, w tym dokumentami „United Shades of America” oraz kolekcją miniseriali „The Sixties”, „The Seventies”, „The Eighties” i „The Nineties”, wyprodukowaną przez Toma Hanksa i Gary’ego Goetzmana.

Rebecca Quinn ostatnio kierowała rozwojem w firmie Pulse Creative, gdzie realizowała takie programy, jak „Kicking & Screaming” i „Candy Crush”. Wcześniej pracowała jako producent nadzorujący w programach „Deal or No Deal” oraz „Fear Factor” od NBC.

Brett Boydstun był wcześniej wiceprezesem wykonawczym i szefem produkcji w Karga Seven Pictures, pracując przy programach takich jak „JFK: Declassified” oraz „Hunting Hitler”. Wcześniej pracował także w różnych rolach w Pilgrim Studios.

Agnieszka Niburska, szefowa marketingu i public relations w HBO Polska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradziła, że na razie nie ma planów uruchomienia oferty HBO Max na polskim rynku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały