Lody z linii Koral Ekipa trafiły do sprzedaży pod koniec marca br. Lody na patyku dostępne są w dwóch wersjach smakowych: truskawkowej i cytrynowej, w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/karol-friz-wisniewski-youtube-kanal-dwie-gry-t-bull-premiera-opinie-fabula ##
- Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczył Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Lody Ekipy Friza zaczęły być sprzedawane w niektórych sklepach sieci Biedronka - podał portal Wiadomosciandlowe.pl. Nie są szeroko promowane w materiałach marketingowych i stronie detalisty.
- Średnio klienci Biedronki na jednym paragonie kupowali 6 lodów, a pojedynczy lód był sprzedany średnio raz na 16 sekund (dane na podstawie paragonów zawierających ten produkt). Rekord sprzedaży padł w Warszawie przy ul. Bartyckiej. W czwartek 22.04 sprzedało się tu łącznie aż 230 sztuk - podała w piątek Biedronka. Klienci sieci wykupili prawie cały zapas lodów jednego dnia.
Z kolei od poniedziałku 26 kwietnia sprzedaż lodów Koral Ekipa startuje w Lidlu. Sieć promuje to zabawnym postem w mediach społecznościowych, nawiązując do aukcji internetowych, na których opakowania po lodach Ekipy osiągają horrendalne ceny.

Za realizację kampanii promocyjnej lodów Koral Ekipa wspólnie z działem marketingu firmy Koral i członkami Ekipy odpowiadają agencje Gethero i Veneo.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/friz-youtube-karol-wisniewski-gra-wideo-z-all-in-games ##
Ekipa Friza z inwestorami i ambitnymi planami

Współwłaścicielem i członkiem rady nadzorczej Ekipy jest youtuber Karol Wiśniewski, lepiej znany jako Friz. Jego kanał ma 4,3 mln subskrybentów, a opublikowane na nim ponad 540 materiałów zanotowało łącznie 1,75 mld odtworzeń. Twórca jest też obecny na Facebooku i Instagramie, współpracuje z siecią Get Hero.
Dwa lata temu Friz założył grupę Ekipa, w której oprócz niego są inni youtuberzy, m.in. Tromba, Mini Majk, Wersow, Mixer, Poczciwy Krzychu, Murcix, Patec Wariatec, Marcysia i Kasia Bożek. Wiosną ub.r. zamieszali w jednym domu, żeby wspólnie tworzyć materiały. Publikują je na wspólnym kanale.
W tym tygodniu notowana na giełdzie Arena.pl objęła 107,1 tys. akcji spółki Ekipa Holding.. Zaznaczyła, że nie wyklucza dalszego angażowania się kapitałowego w tę spółkę. Uzasadniła, że „pozytywnie ocenia perspektywy rozwoju Ekipa Holding i zamierza rozpocząć rozmowy w zakresie potencjalnej współpracy między platformą handlową arena.pl a Ekipa Holding”.

W drugiej połowie listopada ub.r., niedługo po jej rejestracji w KRS, Ekipa Holding podpisała list intencyjny z JR Holding w sprawie potencjalnej współpracy mającej wprowadzić ją na główny lub boczny rynek warszawskiej giełdy „poprzez połączenie z publiczną spółką akcyjną w ramach realizacji transakcji odwrotnego przejęcia”.
Na początku lutego Ekipa zaczęła negocjacje dotyczące połączenia się z Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym notowanym na bocznym rynku giełdowym NewConnect. Równocześnie JR Holding objął akcje serii C Ekipy.
Pod koniec stycznia zapowiedziano, że Ekipa wyda przynajmniej dwie gry, które przygotuje notowane na giełdzie studio T-Bull, tworzące głównie gry mobilne. Firmy podpisały ramową umowę o współpracy.











