Przetarg dotyczy opracowania i realizacji kampanii promocyjnej w telewizji o zasięgu co najmniej ogólnopolskim oraz przygotowania kampanii w serwisach społecznościowych prezentujących województwo łódzkie jako prężnie rozwijający się region gospodarczy oraz promujących przedsięwzięcia wzmacniające wizerunek gospodarczy regionu.
Przetarg podzielony jest na trzy zadania: przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz produkcja spotu telewizyjnego i billboardu sponsorskiego; emisja spotu telewizyjnego i billboardu sponsorskiego w telewizji o zasięgu co najmniej ogólnopolskim oraz opracowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
O wyborze zwycięskiej agencji (lub kilku) zdecydują: projekt koncepcji kreatywnej spotu telewizyjnego (waga: 30), projekt koncepcji kreatywnej billboardu sponsorskiego (12), hasło kampanii (12) oraz liczba proponowanych województw/regionów/miast (6) i cena (40).

Zaplanowane działania mają zostać zrealizowane do 27 grudnia br.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 3 października br.











