Łódzkie reklamuje, że „ma pomysł”

Pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!” startuje kampania reklamowa województwa łódzkiego, obejmująca m.in. konkurs na innowacyjne projekty. Akcję przygotowały i realizują firmy Grupa Eskadra i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łódzkie reklamuje, że „ma pomysł”

Kampania ma pokazywać przykłady myślenia projektowego oraz innowacyjne rozwiązania zrealizowane w województwie łódzkim. Motywem graficznym akcji jest samoprzylepna karteczka na notatki, na jakiej często zaczyna się planowanie projektu.

Celem działań jest zmiana postrzegania województwa łódzkiego zarówno przez samych jego mieszkańców, jak i - w dalszym etapie - przez wszystkich Polaków.

grafika

Głównym elementem akcji jest konkurs na najciekawsze i oryginalne projekty z dziedziny sztuki, designu, kultury, biznesu, nauki czy nowych technologii, które mogą uczynić życie społeczności lokalnej przyjemniejszym i łatwiejszym. Zgłoszenia można przesyłać poprzez serwis lodzkiemapomysl.pl. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 tys. zł na wsparcie realizacji jego pomysłu.

grafika

Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, radio, internet oraz outdoor w całym województwie łódzkim. Ponadto zorganizowana zostanie seria eventów w ponad 20 miastach regionu, w ramach której prowadzone będą darmowe szkolenia z zakresu kreatywnego rozwiązywania problemów i myślenia projektowego.

Akcja potrwa do czerwca 2015 roku. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Organizatorem kampanii jest Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"