- Inicjatywa CNN skierowana jest do partnerów z wizją, którzy przełożą główne cechy globalnie szanowanej marki na produkty licencyjne wysokiej jakości - głosi komunikat stacji.
W ramach pierwszej fazy nowego przedsięwzięcia CNN powstał przewodnik z wytycznymi dla produktów związanych z podróżami i biznesem. Stacja rozmawia już z potencjalnymi licencjobiorcami, wśród których są m.in. wydawca przewodników turystycznych oraz producent walizek i akcesoriów podróżniczych. - To przedsięwzięcie pozwoli nam przenieść wartości reprezentowane przez CNN na stosowne produkty, które podkreślą międzynarodowy wymiar marki i umożliwią nam dotarcie do nowych odbiorców. Program oznacza także nowe przychody dla marki, która zawsze szuka innowacyjnych modeli biznesowych - mówi Mark Haviland, dyrektor marketingu CNN International EMEA.

Programem licencyjnym będzie zarządzać Turner CN Enterprises, dział spółki matki CNN – Turner Broadcasting EMEA, odpowiedzialny za merchandising i domową rozrywkę.











