„Logo” z dodatkiem o nawigacjach samochodowych

W trafiającym właśnie do sprzedaży kwietniowym numerze miesięcznika „Logo” (Agora) znajduje się dodatek o nawigacjach samochodowych. Magazyn wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie, internecie i na outdoorze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dodatek o nawigacjach samochodowych ukazujący się w kwietniowym wydaniu miesięcznika „Logo” zawiera opisy 76 urządzeń GPS i map oraz porady dla ich użytkowników. Całość składa się z 64 stron w formacie 203 x 138 milimetrów. „Logo” z dodatkiem kosztuje 7,90 zł.

grafika

Ukazaniu się magazynu towarzyszy kampania reklamowa w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, czasopisma Agory, „Focus”, „Auto Świat”, „Newsweek”), radiu (Tok FM, Roxy, Złote Przeboje i Radio ZET), internecie (serwisy Agory) oraz na outdoorze (nośniki AMS). Kreację kampanii i mediaplan na jej potrzeby przygotował dział marketingu czasopism Agory.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"