Lokomotywa - nowa kampania Gerber

Z początkiem listopada br. rusza nowa kampania reklamowa produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania potrwa do końca 2006 roku i obejmie prasę, telewizję, outdoor oraz internet. Jej zwiastunem będzie reklama zamieszczona w listopadowych wydaniach prasy parentingowej dostępnych pod koniec października. Kampanię dla Alima-Gerber S.A. przygotowała agencja Legend Group.

Nowa kampania obiadków marki Gerber przedstawia bogactwo zdrowia i smaku zawarte w posiłkach dla dzieci. Reklama pokazuje, że czas karmienia może być porą wspólnej, pełnej radości zabawy. Zainspirowana popularnym wierszem „Lokomotywa” mama pokazuje swojej córeczce pociąg złożony ze słoiczków Gerber. Z promiennym uśmiechem opowiada wierszyk o wagonikach pełnych smaku i zdrowia, jednocześnie podając dziecku obiadek. Mała dziewczynka łakomie zjada kolejne porcje.

Reklama soków i deserów wykorzystuje opisany wyżej motyw zabawy, akcja przenosi się jednak do ogrodu, a wagoniki w pociągu Gerber to słoiczki z sokami i deserami. Dla mamy i córeczki czas jedzenia to wspaniałe chwile prawdziwej radości i macierzyńskiej czułości.

Dania, desery i soki Gerber powstają z najlepszych, naturalnych składników. Obiadki Gerber gotowane są na parze, z przefiltrowanej wody a deserki i soczki powstają z soczystych, naturalnie słodkich owoców, dzięki czemu są smaczne, zdrowe i pożywne.

Kampania telewizyjna ruszy w poniedziałek, 6 listopada i obejmie następujące stacje: TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4 oraz kanały tematyczne m.in.: MINI MINI, Hallmark. Przygotowane zostały różne warianty czasowe reklamy obiadków (30-, 20- i 15-sekund) oraz deserów i soków (spot 15-sekundowy). Reklamy prasowe (jeden wspólny layout) pojawią się już pod koniec października w tytułach parentingowych i prasie kobiecej. Zaplanowano ponadto kampanię outdoorową i internetową.

Od strony klienta kampanię nadzoruje Magdalena Kropaczek – Kierownik Grupy Produktów w Alima-Gerber S.A. Spot reklamowy przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"