Uroczyście podpisana w siedzibie kieleckiego klubu umowa sponsorska zakłada 4-letnią współpracę. W ramach porozumienia marka Łomża będzie miała prawo do posługiwania się tytułem sponsora tytularnego, a jej logotyp umieszczony zostanie na koszulkach zawodników, którzy pierwszy mecz w nowych strojach zagrają już 14 sierpnia, podczas Memoriału Antoniego Weryńskiego w Mielcu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rynek-sponsoringu-sportowego-2019-jaka-wartosc-przeszlo-7-tys-eksponowanych-marek ##
Łomża sponsoruje szczypiornistów z Kielc
Logo sponsora umieszczane będzie także na bandach reklamowych podczas spotkań, ściankach konferencyjnych, autokarze zespołu oraz zaproszeniach i biletach, wykorzystywane w kanałach social mediowych drużyny, a także eksponowane będzie podczas krajowych rozgrywek PGNiG Superligi, EHF Ligi Mistrzów i w materiałach wideo przygotowywanych przez Telewizję Klubową Łomża VIVE Kielce. Marka Łomża uzyska prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników i zespołu.

- Nawiązanie współpracy z najlepszym zespołem w historii polskiej piłki ręcznej to dla nas szczególny moment. Drużyna od lat dostarcza kibicom wiele powodów do dumy i osiąga wybitne rezultaty w Polsce i na świecie. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej chcemy wesprzeć ją w walce o kolejne wygrane i zapewnić możliwości dalszego, równie imponującego rozwoju – powiedziała Jagoda Iwańczuk, prezes Van Pur, właściciela marki Łomża.
Poprzednim sponsorem tytularnym szczypiornistów z Kielc była Polska Grupa Energetyczna. PGE zrezygnowała ze sponsoringu kieleckiego klubu po tym jak jego sternicy znaleźli nowego sponsora. Na prośbę nowego sponsora w nazwie klubu pozostanie VIVE, jednak nie będzie dalej finansować klubu.
Van Pur jest między innymi jednym z partnerów piłkarskiej drużyny - Górnika Zabrze, a także ŁKS Łomża i klubów żużlowych.











